23 Ekim 2013 Çarşamba
Galatasaray Canlı izle Son Dakika Flaş Haber
Son olarak beşinci vṛttı bellek, tutulma olarak tanımlanan anlamda görüntülerini nesneleri yaşanmıştır. Herhangi bir vṛttı yapraklar onun üzerinde kopya citta sürdükten sonra yok olur. Anılar oluşturulur ve böylece diğer türleri bağlıdır vṛutas. Daha önce de belirtildiği gibi, her nesnenin daha önceden beri deneyimli bir formları saṁskāra bir künye, citta zihin, bir ses gibi üzerine işlenmiş bir teyp, bir görüntü ya da bir film. Zihin bir izlenim formları kullanarak bir nesne duyu organları denir pratyaya. Bir kez bupratyaya ya da aktif bir görüntü bu nesne artık etkin faiz aklına, inaktif hale gelir, ya da latent, saṁskāra. Böylece vṛutas, ve bunların pratyaya içerik olarak korunur saṁskāras ne zaman onlar yavaş yavaş. Bellek oluşur bu alımı saṁskāras; anılar reaktivasyonu diziniz duyu nesneleri yaşadı bir geçmişte bilinen ve çok kapsamında unutkanlık (tamas). Ancak, dikkat etmek önemlidir bu saṁskāras sadece pasif ama diziniz canlı gizli dürtüleri alabilirsiniz altında etkin elverişli koşullar ve nüfuza sahip bir kişinin düşünce ve davranışlar.
Bilinçaltı kavramı Batı psikoloji karşılık diğer daha az alınabilir saṁskāras öncelikle önceki yaşamlarını, hangi gizli kalması olarak bilinçaltı izlenimler. Böylece zihin kaydedilen bu deposudur saṁskāras yatırmış ve biriken citta üzerinde sayısız yol açtı. Saṁskāras ayrıca hesap gibi işlemler için kişilik özellikleri, alışkanlıklar, kompulsif ve galatasaray kopenhag canlı izle bağımlılık davranışları, vb. Daha güçlü veya daha baskın bir küme saṁskārasolur, daha fazla aktive eder ve kendisini dayatır üzerine bireysel bilinç, hoşgörü ve zorlu bir kısır döngü devam ettiren kırmak için çok zor olabilir (ters, tabii ki, aynı zamanda hayırsever ile geçerlidir akliṣṭbir vṛutas aşağıda açıklanmaktadır: hale gelir "bağımlısı," tabiri caizse, hayırsever yoga faaliyetler ve yaşam tarzı kuvvetiyle tarafından sürekli tekrarı).
Diğer hallerinin sen sadece biri gebe olurdu tarafından kabul Yoga geleneğinin bir alt kümesi olarak bu beş temel kategoriler. Akıl hiçbir zaman ama her zaman statik aktif ve değiştirme, vṛutas sürekli üretilmekte ve böylelikle sürekli absorbe bilinci puruṣbir uzakta kendi saf doğa, kanalize dışarı bölge içine ince veya kaba prakṛti.
Yukarıda belirtildiği gibi, bu kadar kat'i vṛutas ya da olabilir akliṣṭbir, elverişli (en azından başlangıçta) nihai hedefi için Yoga ya da kopṣṭbir, zarar verebiliyor. Bu participial şartları konusunda da kendilerine farz edelim nominal formu, kleśa; beş vardır kleśas: cehalet, ego, arzu, isteksizlik ve hayata tutunmuş (YS II.3-9). Bu kleśas daha derin unsurları fazla onların ruhuna yüzey seviyesinin belirtileri olarak vṛutas. Rezonans ile tüm Hint soteriological düşünce, ilk kleśa, cehalet, temeli olduğunu diğer tüm kleśasdolayısıyla da saṁsāra bu nedenle zaman , cehalet dağılıyor, diğer kleśas, mevcut olabilecek potansiyel bilinçaltı form veya çeşitli aşamalarında bilinç kaybolur. Aşağıdaki şekilde tanımlanmaktadır: "Cehalet kavramı olarak kendini götüren, neşeli, saf ve ebedi olmak, kendinden olmayan, acı verici, kirli ve geçicidir." "Non-self," an-ātman, oluşur, sadece vücudun hangi odağı olduğunu keyfi için; ve zihin, hangi aracılığıyla bir enstrümanı bilinci puruṣbir irtibata geçebilirsiniz dünya; ama aynı zamanda aksesuar veya gereçlerinin vücudun, ister animasyon (gibi eş, hayvanlar ve yavruları), veya cansız (mobilya veya gıda gibi).
Ego doğası dikkate alınması için, gören ve doğa enstrümantal güç görme aynı şey. Başka bir deyişle, ego spesifik özelliği cehalet tanımlayan gayr-özellikle istihbarat - gerçek benlik ile, puruṣbir (ātman). Ego ve bir ölçüye kadar cehalet, ancak aynı şeyi derecelik bir fark vardır. Cehalet başlangıçta içerir bir değil-gibi-henüz belirli kavramı "ben-lik," özgüven duygusu dışında bir şey olarak puruṣbir henüz belirlenmemiş, kısmi bir maddenin özben ile buddhi istihbarat ise ego içerir bir veya daha gelişmiş tam kimlik arasında puruṣbir öz ve buddhi. Fark seviyeyle; ego geliştikçe cehalet, yapar ve misidentification olmayan kendine öz ile daha somut ve özgül.
Geçmeden üçüncü kleśa: hasret, arzu ve istek duyar zevk için veya ulaşmanın anlamı, zevkin hatırlayan bir geçmiş deneyimlerden zevk, bağlılığı, rāga. Bu sürecin en önemli bileşendir bellek. Başka bir deyişle, yaşamış biri, bir zevk geçmişte recollects ve bu hankers bu deneyimi tekrar bugün veya gelecekte, ya ulaşmak için aracı deneyim yinelenen. Bu geçmiş deneyimler bu konutta teşkil eden "ek." Ne zaman yeni bir zevk aracı olarak algılanmaktadır, bu bellek yazarımız bu yeni zevk anlamına gelir aynı veya benzer bir şey üretilen geçmişte zevk, ve bu nedenle aynı veya benzer sağlamak için söz zevk bugünü ve geleceği.
Dördüncü kleśa anlaşılabilir bir önceki derslerine paralel kleśa ekin: duygu direniş, öfke, hayal kırıklığı ve kızgınlık doğru ağrı ve nedenleri olan biri geçmiş deneyimlerini hatırlar benzer ağrı, isteksizlik. Eğilimi tutunarak hayatta beşinci kleśa flimdiki eş anlamlısı ölüm korkusu. Tıpkı önceki sūtras belirtti eki veya bir şey tiksinti kaynaklanır olumlu ya da olumsuz anıları, o şey üzerinde tiksinti aynı şekilde ölüm tek belleğinde gösterir korur tatsız hatıraları ölüm geçmiş olmasına rağmen, bunlar, latent veya bilinçaltı) bu dünya hayatında.
Ne zaman zararlı etkisi altında vṛutas kaynaklanan kleśas, zihin olur ya çekti tarafından püskürtüldü anlamda nesneleri çizim öğesidir. Onun girişimi, bu amaca ulaşmak çeken bu arada o, arzularını yerine getirmek için, önlemek ve iter ki, önlemek aversions, zihin kışkırtır eylem, karma başlatır reaktif bir kısır döngü. Karma kökünden kṛ, "yapmak" ya da "yapmak," kelimenin tam anlamıyla "iş," ama doğasında Hint kavramı, iş ya da herhangi bir faaliyet türü, kavram olduğunu, her eylem ırkları bir reaksiyon. Böylece karma sadece atıfta ilk hareket, ister hayırsever ya da kötü niyetli, ama aynı zamanda reaksiyon için ürettiği son derece hoş ya da nahoş aslına uygun olarak hareket) hangi olgunlaşır ya da aktör için bu yaşamda ne de gelecekte. Dolayısıyla insanların içine doğduğu farklı sosyo-ekonomik durumlarını ve hoş ya da nahoş şeyleri onlara ne uyarınca yaşam boyunca, daha önceki kendi eylemleri.
Bu döngü etki ve tepki, veya saṁsāra, potansiyel olarak sonsuz ve sınırsız beri herhangi bir izin yoktur sadece tek hareket cins bir tepki, ama aktör gerekir bu tepki o alerjisi yeniden reaksiyon, sırayla fructifies kışkırtır ve re-re-reaksiyonlar ve benzeri reklam sonsuza kadar. Bu reaksiyonlar ve yeniden reaksiyonlar, vb., olması ihtimali sığdırılmış bir hayat, onlar üzerine dökmek için, bir yaşamdan sonraki. Bu tasvir etmek için bir girişim sırf sınırsız ve sonsuz üretken gücü karma bu Hint düşünür, hem de Hindu ve Budist, böyle kullanın metafor olarak "okyanus" doğum ve ölüm. Böylece, karma tutan bilinç bağlı dış dünya ve unutkan, kendi doğası tarafından üretilir vṛttıs, ve vṛutas sırayla tarafından üretilmektedirkleśas. Bu nedenle vardır döngüsü kleśas, vṛutas ve saṁskāras: vṛutas yani düşünceler, vb. formu kaynaklanan sense (eylemler ve bunların sonucunda) kaydedilir citta olarak saṁskāras ve bu saṁskārassonunda bilinçli ya da etkinleştirmek bilinçaltım, daha fazla üreten vṛutas. Bu vṛutas sonra eylemi provoke reaksiyonlar ile ilgili kendi mahiyetlerine uygun olarak kaydedilmektedir sırayla saṁskāras ve bu döngü böyle devam eder. Kleśas, vṛutas, saṁskāras ve karma böylece bunların tümü birbirine bağlı zincirin saṁsāra.
Bu akliṣṭa non-zihinsel zararlı vṛttis diğer taraftan, tarafından üretilmektedir sāttvic fakültesi ayrımcılık kontrol etmeye çalışan etkisi rajas ve tamas ve böylece zararlı vṛttis bunlar üreten. Yoga uygulaması yoluyla, yogī girişimleri tüm gölgede bırakmak için rājasic ve tāmasic saṁskāras ile sāttvic olanları bu kadar, çok, yüksek devletler de sınırlı meditative konsantrasyon - kavramları ve zararlı olmayan zararlı olan göreli bakış açısı saṁsāra; zararlı (rājasic ve tāmasic) vṛttis ağrı kesici ve sigara zararlı (sāttvic) olanlar en az kurşun yönünde kurtuluş, düz-se bile onlar çok must be sonunda vazgeçmiş. Ama bu son noktası yapmak için hareket etme olanağını dünyada, kişinin prakṛtic beden ve zihin, aydınlanmış bir perspektif ücretsiz cehaletten. Bu puan kavramı jīvanmukta: hala birisi somutlaşan ile işleyen ve böylece bir citta ama bir citta oluşturan vṛttis tabi olmayan cehalet, ego ve eki, vb.
0 Responses to “Galatasaray Canlı izle Son Dakika Flaş Haber”
Yorum Gönder